Snel weten wat ik voor je kan betekenen? Bel dan +31 6 801 44444
Masterclass klantbehoud
8 februari 2024
Hoe zorg je dat klanten verbonden blijven aan jouw bedrijf en voorkom je klant verlies?
Altijd al eens willen verdiepen in klantbehoud, maar weet je simpelweg niet waar en hoe je kunt beginnen? Dan is deze masterclass iets voor jou! In een ochtend neem ik je mee in de basisbeginselen van klantbehoud en leer je methodieken waarmee je de volgende dag al aan de slag kunt.
Veel bedrijven richten zich op acquisitie en besteden hun budget daar ook aan. De meeste sales- en marketingafdelingen hebben daarom groei van het aantal klanten als doelstelling. Door niet alleen te focussen op nieuwe klanten, maar ook op bestaande klanten, kan een bedrijf twee keer zo hard groeien. In deze masterclass ga je aan de slag met de basisbeginselen van klantbehoud.
Klantbehoud is maatwerk. Daarom kun je niet het beleid van een ander kopiëren. Wat de concurrent doet, werkt wellicht niet voor jouw bedrijf, product of dienst. Kom daarom naar de Masterclass Klantbehoud en ontdek wat past bij jouw merk. Je loopt de deur uit met een plan van aanpak dat je de volgende dag al kunt implementeren.
Hoe ziet een dag eruit?
De dag start om 09: 00 met een warm welkom bij het Steeghuis. Je krijgt de mogelijkheid om de mededeelnemers te leren kennen onder het genot van een kopje koffie of thee. Rond 09:30 gaan we van start met de masterclass. Gedurende de ochtend krijg je voldoende tijd om jouw gedachten en ideeën over Klantbehoud binnen jouw bedrijf op te schrijven in jouw werkboek. We sluiten het inhoudelijke gedeelte af met een korte presentatie van jouw concept plan van aanpak dat je gedurende ochtend hebt ontwikkeld. Aansluitend gaan we met alle deelnemers lunchen en is er voldoende ruimte om met mij en je mededeelnemers te sparen over de materie die tijdens de Masterclass is aangereikt. Rond 13:30 loop je de deur uit met ideeën en energie om de volgende dag met Klantbehoud aan de slag te gaan.
Wat levert het je op
-
Je leert de basis principes van Klantbehoud
-
Introductie van cijfers die er toe doen.
-
Klantbehoud strategieën een de hand van het 5C model
-
Je gaat naar huis met een plan van aanpak dat je de volgende dag direct kan implementeren