top of page
Snel weten wat ik voor je kan betekenen? Bel dan +31 6 801 44444
Profiel
Lid sinds: 4 jul 2022
Posts (19)

13 aug 2024 ∙ 2 min.
Churn: meer dan een cijfer, een signaal van onderliggende uitdagingen
In de wereld van het bedrijfsleven spreekt men vaak over 'churn' als een statistiek — een simpele maatstaf voor klantverlies
2
0

25 jul 2024 ∙ 2 min.
De Impact van prijsverhogingen op klantloyaliteit: Een case study van Netflix
Tot mijn verbazing gaf 53% van de respondenten aan over te overwegen hun Netflix abonnement op te zeggen of dit daadwerkelijk te gaan doen.
19
0

16 mei 2024 ∙ 2 min.
Beloftes waar maken
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard—een gezegde dat bijzonder relevant is voor klantbehoud
8
0
Berith Spoelstra
Beheerder
Meer acties
bottom of page