Snel weten wat ik voor je kan betekenen? Bel dan +31 6 801 44444
Berith spoelstra presenteert Draaideurklanten
Verliest jouw organisatie klanten en weet je niet wat je allemaal kan doen om dit te voorkomen? Dan is dit boek een must voor jouw boekenkast. Klantverlies is onvermijdelijk in elk bedrijf, maar hoe een organisatie ermee omgaat, kan een groot verschil maken.
​
In dit boek wordt dit ogenschijnlijke lastige onderwerp bespreekbaar gemaakt. De vele herkenbare situaties en voorbeelden van zowel de organisatie zijde als de klantenzijde. Zorgen ervoor dat je met een glimlach door de hoofdstukken vliegt
In dit boek vindt je
​
20 Hoe-dan vragen
Aan de hand van 20 tal vragen wordt je stap voor stap mee genomen in de wereld van klantverlies preventie.
​
Tientallen oefeningen en opdrachten
De opdrachten en oefeningen die door het hele boek staan zorgen er voor dat je steeds een stapje verder zet. Ontdek ook de extra’s in de boekbonus.
​
Retentie uitgelegd
Vertaling van theorie naar praktijk, waar kan je morgen al mee aan de slag kan en welke verbredingen je volgende maand kan aanpakken.