top of page
clicking images_ BA2A0478 bericht bij draaideur 150 MR 2550x1230 website_edited.jpg

Draaideurklanten

Hoe je tactieken slim inzet om klantverlies te minimaliseren

Boek Draaideurklanten
3D-cover Berith Spoelstra V1.png

Berith spoelstra presenteert Draaideurklanten

Verliest jouw organisatie klanten en weet je niet wat je allemaal kan doen om dit te voorkomen? Dan is dit boek een must voor jouw boekenkast.  Klantverlies is onvermijdelijk in elk bedrijf, maar hoe een organisatie ermee omgaat, kan een groot verschil maken.

​

In dit boek wordt dit ogenschijnlijke lastige onderwerp bespreekbaar gemaakt. De vele herkenbare situaties en voorbeelden van zowel de organisatie zijde als de klantenzijde. Zorgen ervoor dat je met een glimlach door de hoofdstukken vliegt

In dit boek vindt je

 

​

     20 Hoe-dan vragen

 

Aan de hand van 20 tal vragen wordt je stap voor stap mee genomen in de wereld van klantverlies preventie.

​

     Tientallen oefeningen en opdrachten

 

De opdrachten en oefeningen die door het hele boek staan zorgen er voor dat je steeds een stapje verder zet. Ontdek ook de extra’s in de boekbonus.

​

     Retentie uitgelegd

 

Vertaling van theorie naar praktijk, waar kan je morgen al mee aan de slag kan en welke verbredingen je volgende maand kan aanpakken.

Wat anderen zeggen

Eindelijk een boek over een onderwerp waar ieder bedrijf mee te maken heeft. Geschreven in begrijpelijk Nederlands en herkenbare problematiek. De eerste keer dat ik een training hierover kreeg(30 jaar geleden) was er amper een boek over te vinden en het meeste was ook nog Engelstalig. Berith schrijft het met behulp van concrete voorbeelden stapsgewijs wat te doen en waar je mee te maken kan krijgen. De opdrachten, tips en quotes die door het verhaal heen lopen zorgen ervoor dat het boek speels is opgebouwd zodat je er ook concreet iets aan kan hebben voor je bedrijf.

Harry Kuiper

Directeur ZZP Nederland
bottom of page