Snel weten wat ik voor je kan betekenen? Bel dan +31 6 801 44444

Spreker
Berith kent als geen ander het belang van klantbehoud. Maar ze weet ook dat het ongelooflijk ingewikkeld is om dit op een goede manier in te bedden in je organisatie. Inspiratie en ideeën over hoe je dit kunt doen zijn daarbij van belang.
Soms moet je gewoon even achterin je stoel gaan zitten en luisteren naar mogelijke oplossingen voor jouw uitdagingen binnen je organisatie. Zodat je geïnspireerd de ruimte uitloopt en met veel enthousiasme aan de slag kunt om klanten beter aan je te binden.
Berith Spoelstra
Sinds 2007 heeft Berith bij diverse grote corporate organisaties rondgelopen. Daarbij heeft ze verschillende marketing- en salesafdelingen van binnen en buiten ervaren, maar altijd met het oog op klantbehoud. Binnen deze organisaties is klantbehoud vaak een complexe aangelegenheid omdat producten ingewikkeld in elkaar zitten en klantrelaties vaak langdurig zijn en door veel afdelingen worden geraakt. Het achterhalen van de triggers om churn te stimuleren is vaak lastig. Berith haalt plezier uit deze complexiteit. Door haar typische brein kan ze deze complexiteit ook goed overzien en uitleggen aan anderen, zodat het overzichtelijk en begrijpelijk wordt.
